1 варіант:
кожен гравець, по черзі, розміщує на чаші терезів свою фішку. Якщо граючих більше двох, хід передається за часовою стрілкою.
Розміщувати фішку можна в будь-якому місці "чаші терезів", щоб зберегти рівновагу і фішки не посипалися. Програє гравець, у якого після розміщеної фішки "чаша терезів" втратити рівновагу та фішки посиплятися.
2 варіант:
для другого варіанта необхідний стандартний зорік (кубик) з цифрами. Гравець кидає зарік, і розміщує на "чаші терезів" стільки фішок, скільки випало на заріці. І так по черзі. Програє гравець, у якого, після розміщеної фішки (ек), "чаша терезів" втратить рівновагу і фішки посипляться.
3 варіант:
Для третього варіанта гри, необхідні: - Набір фішок з різних фігур (коло, трикутник, квадрат) - Спеціальний зарік (на гранях зображені фігури фішок, Х2, дельфін і порожньо) З фігурами все зрозуміло, що випало після кидка, то і кладемо на чаші ваги. Якщо після кидка заріку, випадає порожня грань, це означає вибрати фігуру на власний розсуд. Якщо після кидка випадає грань з Х2, ви повинні кинути зарік ще раз для визначення фігури і після визначення фігури покласти на шальки терезів дві фішки визначеної фігури. Якщо після кидка заріку випадає дельфін, ви не кладете фішку на чашу терезів. Якщо після того, як вам випала грань Х2, і на другому кидку випадає дельфінчик (джокер), ви нічого не кладете на шальки терезів. Програє той, у кого посипалися фішки з шальки терезів.