www.kievfishka.com.ua

Оригінальних Ігор

Зворотний дзвінок

Замовлення зворотного дзвінка

Залишіть свій телефон і ми передзвонимо у зручний для вас час!

Замовлення зворотного дзвінка

Ваша заявка прийнята. Чекайте на дзвінок.

Ігри в скриньках

shkatulka 250

Командні ігри

komanda

Фотогалерея

PhotoGallary4

Відеогалерея

TV

facebook Шукайте нас в Facebook

youtub Дивіться на YouTube  

 

 

Правила гри в новус (морський більярд)

pravila novus 1

 Гравці знаходяться один навпроти одного і встановлюють на столі фішки по чотири з кожної сторони середньої лінії своєї бортової зони (між фішками не повинно бути зазору).

Основні положення

Перед ударом гравець ставить биток у будь-яку точку своєї бортової зони, не перетинаючи лінію розмітки.

Гравець, який не робить удару, прибирає свій биток з ігрового поля.

Опорна рука та пальці гравця не повинні торкатися поверхні столу, а лише борту.

Удар робиться тонким кінцем кия.

Удар вважається зробленим, якщо кий торкнувся битка.

Після успішного удару, якщо в лузу забита одна або кілька фішок, грає наступний удар.

Виграє гравець, який першим забиває у лузи усі свої фішки.

Прямі та рикошетні удари

Гравець має право забивати прямим ударом усі свої фішки (крім тих, що знаходяться в центральному колі або в бортовій зоні свого боку).

Гравець має право бити рикошетним ударом усі свої фішки.

Фішки із центрального кола та своєї бортової зони (темні фішки) можна вибити тільки:

Рикошетним ударом, якщо биток торкнувся протилежного борту

Битком, який перед цим торкнувся фішки, що знаходиться поза цими зонами

Своєю поза цими зонами фішкою, яка при ударі була зсунута битком.

Штрафна фішка

Гравця позбавляють права на удар і виставляють йому штрафну фішку, (фішка виставляється точно на середню лінію бортової зони сторони противника, якщо це місце зайняте, то штрафну фішку ставлять на той бік, де менше фішок гравця, що штрафується) у наступних випадках:

Якщо биток після прямого удару не зачіпає жодної своєї фішки

Якщо після прямого або рикошетного удару спочатку торкнеться фішки супротивника або одночасно своєї та чужої фішок (якщо на столі ще є фішки, що забиваються прямим ударом)

Якщо биток потрапляє у лузу

Якщо биток перелетить через борт

Якщо гравець прямим ударом потрапляє у свою фішку, що знаходиться в центральному колі або в бортовій зоні свого боку (фішку ставлять на колишнє місце)

Якщо прямим ударом вибивають фішку супротивника через борт (у цьому випадку фішка ставиться в центр поля, якщо місце зайняте, то фішка ставиться у вільний край центрального кола).

Якщо свої фішки залишилися тільки в центральному колі та в бортовій зоні свого боку, а биток при рикошетному ударі не стосується протилежного борту.

Якщо у гравця на столі знаходяться всі вісім фішок, штрафну фішку не виставляють, а захищають у борг.

Втрата права на удар

Право на удар гравець втрачає:

Якщо за чергового удару не забиває в лузу жодної фішки

Якщо разом зі своєю фішкою гравець забиває фішку супротивника

Якщо при прямому ударі (коли немає жодної темної фішки) биток повертається до бортової зони гравця, що робить удар

Якщо в результаті удару своя фішка або фішка супротивника перелітає через борт (у цьому випадку фішка ставиться в центр поля, якщо місце зайняте, то фішка ставиться у вільний край центрального кола).

Якщо гравець зробить порушення, за яке виставляється штрафна фішка

Правила гри вчотирьох

Гра вчотирьох відрізняється від звичайної гри тільки тим, що замість 2-х гравців грають 2 команди по 2 гравці.

При цьому гравці однієї команди стоять один навпроти одного і грають фішками одного кольору (рис 2.).

Передача ходу здійснюється за годинниковою стрілкою. Усі інші правила відповідають правилам гри 2-х гравців. Перемагає команда, всі фішки якої першими виявляться у лузах.