www.kievfishka.com.ua

Оригінальних Ігор

Зворотний дзвінок

Замовлення зворотного дзвінка

Залишіть свій телефон і ми передзвонимо у зручний для вас час!

Замовлення зворотного дзвінка

Ваша заявка прийнята. Чекайте на дзвінок.

Ігри в скриньках

shkatulka 250

Командні ігри

komanda

Фотогалерея

PhotoGallary4

Відеогалерея

TV

facebook Шукайте нас в Facebook

youtub Дивіться на YouTube  

 

 

 

Ласкаво просимо до Студії оригінальних ігор "Київфішка"

 

  Parrot UA1

     Відколи комп'ютери з дива перетворилися на повсякденну річ, комп'ютерні ігри захопили величезну аудиторію. Тому складається враження, що рухливі ігри вже у минулому. Але це не так. В Україні, виробництвом, популяризацією та продажем настільних спортивних ігор народів Світу, займається Студія оригінальних ігор. Більшість з вас вперше чує такі назви як: Новус, Корнхол, Карум, Єластик, Кульбуто, Крокінол, та інши. Сама назва цих ігор Вам ні про що не розповість, але якщо Ви хоч раз побачите наші ігри, Ви одразу зрозумієте – ігри народів Світу здатні повернути дітей та дорослих з віртуального світу в реальний. В світ живого спілкування та яскравих емоцій.
Студія оригінальних ігор пропонує вам придбати наші ігри, замовити або взяти у прокат будь які ігри з нашого каталогу, з нашої ігротеки. Ігротека Студії оригінальних ігор створить на вашому заході незабутню атмосферу наповнену яскравими емоціями. Ми готові приїхати до Вас на сімейне свято, корпоративний або будь який захід та організувати ігрову локацію для дітей та дорослих. Студія Оригінальних ігор також надає дуже популярну в останній час послугу – брендування ігор під ваш бренд. Брендованні ігри це найкращий корпоративний подарунок для своїх колег або партнерів з будь якого приводу. 

det.png

Багато учбових закладів, дитячих таборів, івент-компаній та відомих брендів вже придбали наші ігри, замовляли виїзну ігротеку та брали на прокат наші оригінальні ігри

Тому телефонуйте нам! Та не втрачайте нагоди познайомитись з новим видом здорового відпочинку.

 

 novus dgakolo elastik2

kvatro elastik rubalovlya2 kylbuto

karum dgenga dgastik

krokinol kornhol akrobatu

harabehki tangram abetka

blazar rohvor2 filip hahki

nastilniu hokeutimb kolo2 L гра2

 

 

 oblogka

 

 

 

    

 

«Студія оригінальних ігор» перший та єдиний в Україні офіційний постачальник інвентарю та обладнання, а також товарів та послуг, пов'язаних з оригінальними іграми, серед яких новус та карум.

IMG 0229Якість!

Нашими партнерами є Федерація новуса України, тому інвентар є виключно високою якістю. Саме на такому інвентарі проходять змагання та підготовка не лише українських гравців, а й майстрів міжнародного рівня.

Талант!

«Студія оригінальних ігор» співпрацює з українськими та міжнародними майстрами новуса, професіоналами, які беруть участь у проведенні турнірів, презентацій, майстер-класів у всьому світі. У нашій команді працюють спеціалісти з виготовлення, ремонту та обслуговування інвентарю, дизайнери, менеджери, спортивні тренери, організатори заходів.

kpi2012 024Багатогранність!

У нашій Студії Ви знайдете ігри для дружної сім'ї, для веселої компашки, для дачі та квартири, для спритних та кмітливих, для конкурсів та турнірів.
Наші ігри об'єднують, розважають та розвивають. Бажаєте провести незабутній вечір із друзями, організувати турнір у сім'ї чи між сім'ями, урізноманітнити дозвілля для відвідувачів вашого закладу? Тоді звертайтесь до нас!
Ми пропонуємо товари та послуги як приватним особам, так і корпоративним клієнтам. Ви можете ознайомитись з комерційною пропозицією  за посиланням. 

 

  Забейте все фишки своего цвета в лузы, и правильно забейте "королеву" (красную фишку). Для этого нужно после забития королевы "покрыть" её фишкой своего цвета (следующим ходом забить фишку своего цвета, иначе "королева" возвратится на поле снова) 

Как играть:

1. Нажмите, чтобы получить право удара и разметить страйкер (фишку-биток, которым наносится удар).

2. Передвигайте мышку, чтобы выставить стракер на линии удара.

3. Передвигайте "прицел" по игровому полю, чтобы выбрать место удара.

4. Зажмите левую клавишу мышки, чтобы увеличить силу удара: чем дольше удерживаете клавишу - тем сильнее будет удар.

5. Отпустите, чтобы нанести удар.

Правила гри в новус (морський більярд)

pravila novus 1

 Гравці знаходяться один навпроти одного і встановлюють на столі фішки по чотири з кожної сторони середньої лінії своєї бортової зони (між фішками не повинно бути зазору).

Основні положення

Перед ударом гравець ставить биток у будь-яку точку своєї бортової зони, не перетинаючи лінію розмітки.

Гравець, який не робить удару, прибирає свій биток з ігрового поля.

Опорна рука та пальці гравця не повинні торкатися поверхні столу, а лише борту.

Удар робиться тонким кінцем кия.

Удар вважається зробленим, якщо кий торкнувся битка.

Після успішного удару, якщо в лузу забита одна або кілька фішок, грає наступний удар.

Виграє гравець, який першим забиває у лузи усі свої фішки.

Прямі та рикошетні удари

Гравець має право забивати прямим ударом усі свої фішки (крім тих, що знаходяться в центральному колі або в бортовій зоні свого боку).

Гравець має право бити рикошетним ударом усі свої фішки.

Фішки із центрального кола та своєї бортової зони (темні фішки) можна вибити тільки:

Рикошетним ударом, якщо биток торкнувся протилежного борту

Битком, який перед цим торкнувся фішки, що знаходиться поза цими зонами

Своєю поза цими зонами фішкою, яка при ударі була зсунута битком.

Штрафна фішка

Гравця позбавляють права на удар і виставляють йому штрафну фішку, (фішка виставляється точно на середню лінію бортової зони сторони противника, якщо це місце зайняте, то штрафну фішку ставлять на той бік, де менше фішок гравця, що штрафується) у наступних випадках:

Якщо биток після прямого удару не зачіпає жодної своєї фішки

Якщо після прямого або рикошетного удару спочатку торкнеться фішки супротивника або одночасно своєї та чужої фішок (якщо на столі ще є фішки, що забиваються прямим ударом)

Якщо биток потрапляє у лузу

Якщо биток перелетить через борт

Якщо гравець прямим ударом потрапляє у свою фішку, що знаходиться в центральному колі або в бортовій зоні свого боку (фішку ставлять на колишнє місце)

Якщо прямим ударом вибивають фішку супротивника через борт (у цьому випадку фішка ставиться в центр поля, якщо місце зайняте, то фішка ставиться у вільний край центрального кола).

Якщо свої фішки залишилися тільки в центральному колі та в бортовій зоні свого боку, а биток при рикошетному ударі не стосується протилежного борту.

Якщо у гравця на столі знаходяться всі вісім фішок, штрафну фішку не виставляють, а захищають у борг.

Втрата права на удар

Право на удар гравець втрачає:

Якщо за чергового удару не забиває в лузу жодної фішки

Якщо разом зі своєю фішкою гравець забиває фішку супротивника

Якщо при прямому ударі (коли немає жодної темної фішки) биток повертається до бортової зони гравця, що робить удар

Якщо в результаті удару своя фішка або фішка супротивника перелітає через борт (у цьому випадку фішка ставиться в центр поля, якщо місце зайняте, то фішка ставиться у вільний край центрального кола).

Якщо гравець зробить порушення, за яке виставляється штрафна фішка

Правила гри вчотирьох

Гра вчотирьох відрізняється від звичайної гри тільки тим, що замість 2-х гравців грають 2 команди по 2 гравці.

При цьому гравці однієї команди стоять один навпроти одного і грають фішками одного кольору (рис 2.).

Передача ходу здійснюється за годинниковою стрілкою. Усі інші правила відповідають правилам гри 2-х гравців. Перемагає команда, всі фішки якої першими виявляться у лузах.

 

 

 

Програма "Відпочинок з оригінальними іграми"

 

Тепер є можливість прикрасити відпочинок на природі, зробити незабутньою корпоративну вечірку або провести час у компанії друзів разом із новусом та карумом.

 

Програма включає:

- прокат інвентарю (від 3-х до 5-ти ігор);

- монтаж демонтаж;

- інструктаж;

- майстер клас;

- конкурси;

- Змагання.


У Вас буде можливість спробувати та насолодитися оригінальними іграми, отримати перші уроки від майстрів та провести час за грою у компанії друзів, колег чи родичів.

Це чудовий подарунок на день народження або інше свято як для дітей, так і для дорослих. Освоєння ігор не вимагає багато часу, а наш інструктор обов'язково Вам у цьому допоможе, і вже через 15 хвилин Ви набудете перших навичок гри.

 

Вартість програми:

2500 грн./год. 

 

Додатково сплачуються транспортні витрати.

По Києву – 300 грн.

В інші міста України – за домовленістю

Для довідок та вибору дати телефонуйте:

тел. 050 546 04 15 (МТС)

096 76 171 76 (Київстар)

або скористайтеся формою зворотного зв'язку в розділі  "Контакти"

 

 

 

Индивидуальные комплекты.

 

  Благодаря разработанной нашими специалистами технологии, мы сможем воплотить все ваши задумки, от нанесения на игровом поле корпоративных логотипов и вензелей, до поздравительной надписи и любимых изображений. 

ind komplekt 1 ind komplekt 2 ind komplekt 3

 

Описание классов Престиж и Эксклюзив.

1. Нанесение изображения, текста или логотипа на поле. Класс - Престиж.

Примеры макетов:

 

ind komplekt 4 ind komplekt 5 ind komplekt 6

 

Примеры работ

 

2. Интарсия. Класс - Эксклюзив.

  Особой уникальностью отличаются столы, выполненные в технике ИНТАРСИЯ или деревянной мозаики.

Интарсия - это  непростая техника позволяет создавать удивительные по своей выразительности вещи, которые очень высоко ценятся за искусное исполнение. Мастер,  владеющий техникой исполнения ИНТАРСИЯ, должен быть сразу краснодеревщиком, живописцем и даже скульптором.

Техника:

  Интарсия, представляет собой инкрустацию деревом по дереву -  это фигурное изображение, узоры из пластинок дерева, разных по текстуре, цвету, врезанных в деревянную поверхность. Интарсия выполняется так же, как и инкрустация. Особенности интарсии: при интарсии отдельные деревянные пластинки, составляющие узор, плотно пригоняют по кромкам, склеивают и вкладывают в массив украшаемого предмета, где режущим инструментом заранее выбирают углубления, равные толщине набора.  В изделии сочетаются различные, часто редкие и экзотические, породы древесины. 

Примеры интарсии:

 ind komplekt 7 ind komplekt 8 ind komplekt 9 ind komplekt 10

Пример работ

 

Смотреть встроенную онлайн галерею в:
https://kievfishka.com.ua/kulbuto/2-uncategorised#sigProId512b75650c

Правила гри карум

 fotogalereya(23)

 

Фішки розташовуються у центральному колі в визначеному порядку.

 

fotogalereya(5)

- Розігравши право першого удару (у будь-який спосіб), гравець виконує удар
зі своєї зони, розташованої вздовж одного борту, фішки, розташовані в колі.
- Забиваючи першу фішку певного кольору, гравець визначає якісь фішки його.
- Забивши фішку, гравець продовжує серію ударів до першого промаху або порушення.

Порушенням вважається:

- Попадання битка в лузу
- Забивання чужої фішки
- Промах
- Виліт фішки або битка за межі поля.

Аматорські правила:

хто першим забиває 9 фішок свого кольору та королеву (забивається останньою), той і виграє.
Якщо гравець, який забиває королеву випадково в процесі гри, він програє.

 

Професійні правила:

за кожну свою забиту фішку гравець отримує 1 очко. За забиту королеву (червону фішку), гравець отримує 3 очки, але забивши королеву, треба обов'язково забити наступним ударом свою фішку (покрити королеву). Тільки у цьому випадку зараховується 3 очки. Якщо королеву не покривають, вона повертається у гру, у центральне коло та 3 очки не зараховується. Виграє гравець, який набрав 21 очко, за дві гри.

При грі вчотирьох хід передається за годинниковою стрілкою.

 

 

Правила гри риболовля

rubalka

 

 

На час, за 1 хвилину закинути другу кульку найбільше разів. При цьому, після того як обидві кульки опиняються в лунці, необхідно підняти лунку, відірвавши від підлоги, на сантиметрів 15. Тільки в цьому випадку зараховується очко (піймана рибка).


Якщо під час підйому лунка падає на підлогу (кульки вилітають), очко не зараховується (рибка зірвалася).

Після зарахованого очка, коли лунка вже стоїть на підлозі, одну кульку дозволяється витягнути з лунки рукою.

 

 

Правила гри джаколо

 

 dgakolo

У гравця є три спроби для того, щоб забити 30 шайб у спеціальні комірки.


Якщо з першої спроби забиті не всі шайби, то не забиті шайби переводяться на наступну спробу.
Наприкінці кожної спроби шайби в лузах ставлять у стос так, щоб вони не заважали залітати в лузу іншим шайбам при наступній спробі.


Кожен осередок має цінність (зліва направо): перший - 2 очки, другий 3 очки, третій - 4 очки, четвертий - 1 очко. Якщо в ході спроби гравець зміг забити в кожну осередку по шайбі, то переможні очки за кожен такий комплект збільшуються вдвічі.

Наприклад:

підрахунок очок за умови, що у кожному осередку є по 1 шайбі: (2 + 3 + 4 + 1) * 2 = 20 очок. Відповідно, якщо гравцеві вдалося забити в кожну лузу по 3 шайби, йому нараховується 3*20 = 60 очок. Максимальна кількість очок складає 148. Таку кількість можна набрати, якщо гравець заб'є по 7 шайб у комірки 2; 3; 1, а в комірку 4 – 9 шайб: 7 × 20 + 2 × 4 = 148.

Шайба повинна повністю перетнути ворота, щоб бути зарахованою.

Шайби, які відскочили і не потрапили до осередку, залишаються лежати на ігровому полі до закінчення спроби.
Якщо шайба вилітає за межі ігрового поля або летить безпосередньо до гравця, вони відкладаються убік, або на планку дошки до наступної спроби.

Увага,   «Студія оригінальних ігор» пропонує другий варіант правил, за якими можуть грати одночасно два гравці!

Для цього необхідно придбати окремо комплект шайб -15 шт., що відрізняються від основного комплекту.

Варіант №2

Кожен гравець має 15 шайб одного кольору. Визначається право першого кидка будь-яким способом. Якщо гравець заганяє свою шайбу в комірку, йому надається право на наступний кидок і так до промаху. Також гравець, який забив чужу шайбу, втрачає право на кидок. Можна грати в один підхід або в три в залежності від кількості бажаючих пограти у нову оригінальну гру «Джаколо».


Підрахунок очок ведеться, коли в одного із гравців закінчаться шайби.

Правила гри еластик

elastik

 

Гра починається відразу після рукостискання або бавовни в обидві долоні двох гравців.


За допомогою еластичної гумки шайби зі свого поля перекинути через отвір посередині ігрового поля на бік суперника.


Перемагає гравець, на чиїй стороні не залишилося шайб, тобто всі шайби знаходяться на боці суперника.

 

 

Правила гри кватро-еластик

kvatro elastik

 

Гра починається відразу після рукостискання або бавовни в обидві долоні чотирьох гравців.


За допомогою еластичної гумки шайби зі свого поля необхідно перекинути через отвір посередині ігрового поля на бік суперника.


Перемагає команда, на чиїй стороні не залишилося шайб, тобто всі шайби знаходяться на боці суперників.

 

Правила гри кульбуто

kylbyto

 

Існує 3 варіанти правил:

 

1-й варіант

- На час, закотити 8 куль на 8 лунок

2-й варіант

- На підрахунок очок, за 1 хвилину. Кольорова куля, «король», потрапляючи в будь-яку лунку, подвоює окуляри, решта 7 куль вважаються за номіналом.;

3-й варіант

- Комбінований, у два підходи, від набраних очок віднімається час.
Наприклад: 430 очок – 47 секунд = 383 очок.

За радіусом знаходиться зона "не повернення", кулі, що потрапляють до цієї зони, виходять з гри і не приносять очки.

 

 

Правила игры Кульбуто-Моби Украина

kylbyto

 

На одной стороне, снизу игрового поля, устанавливается конус в виде шара на подставке. Необходимо приподнять противоположную сторону игрового поля и балансируя, загонять шары в отверстия.
На игровом поле, под каждым отверстием нарисовано морское животное определенного цвета(цвета радуги). По центру отверстие с хищником – акулой.


Начальный уровень: научиться просто загонять шары в отверстия, не попадая в отверстие с акулой.
Средний уровень: научиться загонять разноцветные шары в отверстия своего цвета, не попадая в отверстие с акулой.


Высокий уровень: научиться загонять разноцветные шары в отверстия своего цвета, не попадая в отверстие с акулой на время, например, за 1 мин.


Тренируйтесь! Это реально!

 

 

Правила гри Шарабешки Україна 

 

Правила
Гравці вибирають фішки (5шт.) одного кольору.
Черговість ходу визначається кубиком. У кого більше випадає, той раніше ходить.
Хід передається гравцям за годинниковою стрілкою.
Фішки ходять проти годинникової стрілки.
Кожна з п'яти фішок вступає в гру, коли випадає 6 на кубику після кидка.
Кожна шість на кубику дає право ще на один кидок.
Після успішного кидка, фішку розміщують на ігровому полі, на трикутнику свого боку (старт).
Далі, фішку можна виводити на пронумеровану бігову доріжку і рухатися навколо ігрового поля до будинку, згідно з цифрами, що випали на кубику після свого чергового кидка.
Дім знаходиться по діагоналі з лівого боку кожного гравця.
Гравець може збити чужу фішку, якщо вона стоїть на квадраті, на який треба поставити свою фішку.
Збита фішка видаляється з ігрового поля, і вводиться в гру (на старт), коли на кубику випадає 6.
На одному квадраті не допускається розміщення більш ніж однієї своєї фішки.
Якщо фішка пройшла навколо поля та зупинилася на цифрі 10 перед своїм будинком, гравець має право поставити її на наступний зелений квадрат. На цьому квадраті фішка не збивається.
Фішки в будинок ставляться послідовно, спочатку на 5, 4, 3, 2, 1. Перестрибувати через фішки, що стоять у будинку, не можна. Виграє гравець, який раніше заведе свої фішки в будинок.
Можна грати одним чи двома кубиками. З двома кубиками гра динамічніша.

 

Вони вже грають у наші ігри, а Ви?

детский лагер движок г.Киев   мазал тов  детский лагер санаторного типа чайка г.Богуславмузейный комплекс мистец кий арсенал г.Киев

Дитячий табір "Двіжок"              МАЗАЛ ТОВ           Дитячий табір санаторного                   Музейний комплекс

           м.Київ                                  м.Запорожье           типу"Чайка" м.Богуслав                  "Мистецький Арсенал" м. Київ 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Детский оздоровител ный центр славутич г.Переяслав Хмел ницкий                          Международный детский центр артек юа г.киев                               Обучающий комплекс Лимпопо г.Ирпень 1

  Дитячий оздоровчий центр                     Міжнародний дитячий центр                   Навчальний комплекс "Лімпопо"

"Славутич" г.Переяслав-Хмельницкий                    "Артек Ю.А." м.Київ                                                м.Ирпень

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Украиснкий детский центр Молодая Гвардия г.Одесса                                     Детское оздоровител ное учреждение чайка п. кириловка                             Фоки Прометей г.Первомайск

  Український дитячий центр                                  Дитячий оздоровчий заклад                       Фізкультурно-оздоровчий клуб

"Молода гвардія" м.Одесса                                            "Чайка" п.Кириловка                         людей з інвалідністю "Прометей"                                                                                                                                                                                                 м.Первомайск

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

logo IATSG  nksiy  shopping centers in Kiev rent Dream Town 11

The International Association for                   Західний реабілітаційний центр НКСІУ                       ТРЦ Дрім Таун-1

Traditional Sports and Games e.V                с.Яворів Турківский р-н, Львівска обл.                             Київ, Оболонь

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

logo balu logo novoe elektrik                    Арт простир

Дитячий центр розвитку "Балу"     Компанія "Нова електрика"   Арт Простір "Happy Hub", м.Слов'янськ

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Эмблема лагеря Аврора       mishutka circle      logo carbine site

         Дитячий оздоровчий табір                               Дитячий центр розвитку,                    Дитячий табір відпочинку

             Аврора, м. Скадовск                                                  м. Одеса                                       Хмельніцка обл.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 melitipol logA                    Capital          detskiu trening

Мелітопольська Міська Організація              capital union school - приватна школа                Детский тренинг проект

Людей з Інвалідністю м. Мелітополь                                     м. Київ                                          в Києві    та  Закарпаття

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

garminiya           boyarka                            krumsos

Громадська організація молоді       Центр соціально-психологічної реабілітації       Громадська організвція

з обмеженими можливостями, м. Вінниця        м. Боярка, Києво-Святошинський район.                 "КримSOS" м.Київ.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

logo normal    1          2

Український Державний Центр                        м. Суми,івент компанія "Key Room"                  м. Тернопіль, школа сучасного

    Позашкільної Освіти                                                                                                                              освіти "Think Global"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3                    4                   5

м. Біла Церква, шоу-театр "1000 і 1 ніч"          клуб активних батьків "Знайка"                м. Київ, івент компанія "Квесторія"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6                     7                8

м. Київ, компанія «КОМПАНІЯ ОПТІМУС»       м. Київ, сімейне кафе Песто.              м. Біла Церква, івент компанія "Добро"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9                               10       11

м. Ірпінь, школа сучасної освіти "ALPA"           м. Київ, івент компанія "Бонапарт"         м. Київ, компанія "Інфопульс"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12                          13            14

Конча-Заспа, ДІЛ "Каштан"                              Благодійний фонд Євгена Рищука        Прокат атракціонів "ORG-PARTY", Харків

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15               16                 17

ДОЗ "Бригантина", Скадовськ.                 "Кримський фонтан", Севастополь.                   Футбольний клуб "Орлайн", Донецьк

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

18                                  19   

Комплекс розваг та відпочинку "101", Луцьк         Центр туризму та відпочинку "Княжа гора", Канів   

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 boosta                                   logo acodemy

Boosta - мультипродуктова ІТ компанія

 

                  

dgemga 1

Після того, як башта побудована, гравці починають ходити. Першим ходить той, хто зводив вежу. Потім гра продовжується за годинниковою стрілкою.
Хід у дженге складається з витягування одного блоку з будь-якого рівня (за винятком того, що прямо під недобудованим верхнім) вежі та подальшого його розміщення нагорі вежі так, щоб його було можливо завершити (не можна добудовувати поверхи під незавершеним верхнім рівнем). Для вилучення блоку можна використовувати лише одну руку; друга рука теж може використовуватися, але торкатися вежі одночасно можна тільки однією рукою. Блоки можна підштовхувати, щоб знайти той, який найвільніше сидить. Будь-який посунутий блок можна залишити на місці і не продовжувати його виймати, якщо це призведе до падіння вежі. Хід закінчується тоді, коли наступний гравець торкнеться вежі, або коли пройде 10 секунд, залежно від того, що станеться раніше.

Гра закінчується, коли башта падає. Падінням башти вважається падіння будь-якого блоку крім того, що гравець в даний хід намагається розташувати нагорі. Програвши вважається той, у чий хід стався обвал вежі. Однак, якщо впало лише кілька блоків, то гравці можуть за бажанням продовжити гру.
Якщо ви стали останнім гравцем, який зміг вийняти блок і поставити його на гору, не зруйнувавши башту, ви переможець! Гравець, який зруйнував вежу, має побудувати її для нової гри.

 

dgastik 2

 

1 варіант:

кожен гравець, по черзі, розміщує на чаші терезів свою фішку. Якщо граючих більше двох, хід передається за часовою стрілкою.

Розміщувати фішку можна в будь-якому місці "чаші терезів", щоб зберегти рівновагу і фішки не посипалися. Програє гравець, у якого після розміщеної фішки "чаша терезів" втратити рівновагу та фішки посиплятися.

2 варіант:

для другого варіанта необхідний стандартний зорік (кубик) з цифрами. Гравець кидає зарік, і розміщує на "чаші терезів" стільки фішок, скільки випало на заріці. І так по черзі. Програє гравець, у якого, після розміщеної фішки (ек), "чаша терезів" втратить рівновагу і фішки посипляться.

 

3 варіант:


Для третього варіанта гри, необхідні: - Набір фішок з різних фігур (коло, трикутник, квадрат) - Спеціальний зарік (на гранях зображені фігури фішок, Х2, дельфін і порожньо) З фігурами все зрозуміло, що випало після кидка, то і кладемо на чаші ваги. Якщо після кидка заріку, випадає порожня грань, це означає вибрати фігуру на власний розсуд. Якщо після кидка випадає грань з Х2, ви повинні кинути зарік ще раз для визначення фігури і після визначення фігури покласти на шальки терезів дві фішки визначеної фігури. Якщо після кидка заріку випадає дельфін, ви не кладете фішку на чашу терезів. Якщо після того, як вам випала грань Х2, і на другому кидку випадає дельфінчик (джокер), ви нічого не кладете на шальки терезів. Програє той, у кого посипалися фішки з шальки терезів.

 45

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- знижка 5% на суму від 25 000 грн.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  

krikinol 1У Крокінол, можна грати за аматорськими або професійними правилами.
Аматорські правила:
Кожен гравець має 12 фішок одного кольору. Право розпочати гру визначає жереб. Право на удар переходить згідно з черговістю, після кожного удару незалежно від результату. Гра йде, зазвичай, до 100 очок, зазвичай у кілька раундів. Ігрове поле - це все велике коло, позначене зонами окулярів.

Удар. Удари по фішці наносяться клацанням пальця. Якщо фішка потрапляє в лунку (в центрі ігрового поля), гравцеві зараховується 20 очок, а фішка виймається з лунки і ставиться до бортика праворуч від гравця. Фішки суперника можна вибивати з ігрового поля, таким чином зменшуючи кількість очок. Штирі можна використовувати для зміни траєкторії руху своєї фішки.

Правильний удар. Гравець зобов'язаний прямим або відбитим від штирька ударом потрапити у фішку, свою чи суперника. Виняток – вільний удар.

Вільний удар Гра починається із вільного удару, тобто. коли на ігровому полі (всередині великого залікового кола) немає фішок суперника. Гравець, який починає гру, має право прямим ударом забити фішку в лунку, намагаючись заробити 20 очок. Якщо йому це вдається, його фішка знімається з гри і суперник має право на вільний удар. Право на вільний удар з'являється щоразу, коли на ігровому полі перед ударом гравця в заліковій зоні немає фішок суперника.

Помилка. Якщо гравець не потрапляє у фішку суперника прямим або відбитим від штирків ударом, то ця фішка знімається з гри в аут, і хід передається супернику.

Кінець раунду. Раунд завершено, коли кожен гравець використав усі свої 12 фішок.

Підрахунок балів. Підраховуються очки, згідно з розташуванням фішок, що залишилися на ігровому полі плюс фішки, які були відкладені після попадання в лунку, біля бортика праворуч від гравця (по 20 очок за кожну). Якщо ніхто з гравців не набрав 100 очок, грає другий тур тощо.

Кінець гри. Гра закінчується, коли один із гравців набирає 100 або більше очок.

Професійні правила:

Право розпочати гру визначає жереб.
Якщо на ігровому полі немає фішок суперника, дозволяється застосовувати вільний удар (безпосередньо в лунку). Фішку після точного попадання в лунку дістають і складають в окремому місці (зазвичай використовують прозорі ємності з пластику).
Якщо на ігровому полі є фішки суперника, тоді необхідно вибити цю фішку за межі ігрового поля, намагаючись забити свою фішку в лунку.
Якщо гравець не потрапляє у фішку суперника прямим або відбитим від штирків ударом, то ця фішка знімається з гри в аут, і хід передається супернику.

Партія складається з кількох раундів, і грає до 7 або 11 очок.

Підрахунок очок у раунді ведеться за забитими в лунку фішками. Одна забита фішка – 1 очко. Грає раунд, доки не закінчаться фішки. За перемогу в раунді нараховується 2 очки, за нічию – 1 очко, за поразку – 0 очків.

Парна гра:
При грі вчотирьох, два на два, фішки 12 шт. одного кольору, діляться порівну між партнерами з гри.
Хід передається за годинниковою стрілкою. Далі гра йде за описаними вище правилами, аматорськими або професійними.

 

 

 

kornxol 1

 

Правила досить прості: за влучення в лузу нараховується 3 очки, за влучення на ігрове поле - 1 очко. Повз поле – 0 очок. Рахунок фіксується за підсумками парного кидка (кожна сторона виконує по 1 кидку) - у гору записується різниця результату.
Для простоти ведення рахунку можна фіксувати результат після кожного кидка, але не різницю, а за фактом.
Гра ведеться до 21 очка.
Для дорослих відстань до ігрового поля –8 метрів.
Для дітей відстань до ігрового поля – 5-6 метрів залежно від віку.

 

 

 

 

filip shahki 2

 

Правила гри

Розподіліть фішки по ігровому полю у випадковому порядку.
Постарайтеся запам'ятати де розташовані фішки різних кольорів.
Кидаючи по черзі різнокольоровий кубик, гравці намагаються зняти з поля фішку того кольору, який випав на кубику. Якщо гравцеві вдалося зняти правильну фішку, він повторює кидок доти, доки не зробить помилку - зніме фішку не того кольору, що випав на кубику. Хід переходить до наступного гравця. Гра триває доки не закінчаться фішки на полі.

Після цього гравці рахують свої фішки. У кого більше фішок, той виграє. Якщо в процесі гри, на полі закінчуються фішки одного кольору (їх лише 4 шт.), а гравцеві випав на кубику колір, який відсутній на полі, гравець втрачає хід.
Ніхто не заборонить вам грати за своїми правилами. Гра дозволяє використовувати різні варіанти.

 

 

 

 

 

shkatulka 250

 

 

Ігри в скриньці - це, компактно, мобільно і доступно!

На плече, в машину (пішки, метро, ​​трамваєм і т.д.) і до клієнта! Всі аксесуари для гри ... в скриньці!

Зручно для зберігання.Відмінний варіант для квестів.

 Ігри в скриньці – це інтрига, коли до останнього не зрозуміло що ж тобі подарували.
Це несподіваний та приємний сюрприз від друзів, батьків або колег.
А ще - це атмосфера! Атмосфера клубу справжніх шанувальників гри.
Відкрий свою скриньку Пандори, і дух гри назавжди опанує тобою! 

==========================================================================================

 hkatylka foto 1 hkatylka foto 2

 

foto ivan

 

Федерація новусу України та Студия орігинальніх ігр пропонує інноваційний підхід для залучення дітей та учнівський молоді до активного та здорового способу життя:
створення спортивних студій рухомих настільних ігор народів Світу в таборах відпочинку, шкільних і дитячих закладах.

Малорухливість сучасних дітей давно стала темою для нарікань як серед їхніх батьків, так і серед медиків-педіатрів. Наразі від тотальної гіподинамії (комплексу хвороб через малорухливий спосіб життя) страдають все більше дітей та молоді. Заклики медиків займатися фізкультурою та спортом не надто допомагають. Далеко не кожен може пересилити себе та примусити зробити зарядку чи пробіжку.

Доброю альтернативою «самопримусовій» фізкультурі є рухливі ігри, особливо на повітрі, та в живому спілкуванні. Цей аспект вартий особливої уваги.

Рухливі ігри – це корисно не лише для тіла, але й для душі – особливо нині, коли численні електронні «комунікатори», від телевізору до мобільника  та соцмереж, забирають у людини майже весь її вільний час, замість реального спілкування пропонуючи замінник, «ерзац».

Ігри народів Світу з багатовіковими традиціями, відмінно підходять для корисного і активного проведення часу, дозвілля та спортивних досягнень; викликають інтерес і знайомство з культурою інших країн; надають можливість брати участь в змаганнях різного рівня, в тому числі і міжнародних.

Ми пропонуємо не тільки створення ігротек, а й формат багатоборства рухомих настільних ігор серед дітей, індивідуальні та командні змагання по окремим іграм в рамках дитячої Олімпіади ігор народів Світу. 

Ігри народів Світу – активна складова культурного розмаїття сучасного суспільства.
Ці ігри відтворюють різні форми самовираження і допомагають навести мости взаєморозуміння між представниками різних культур.

Завдяки простоті складових Багатоборства ігор народів Світу, змагання доступні для будь-якої групи учасників, незалежно від віку, статі, фізичних можливостей. Це ідеальний варіант проведення змагань у таборах відпочинку, школах та інших навчальних закладах.